سامانه مشابهت یاب رایگان

استفاده از همان مقاله در کلاس های متعدد می تواند سیاست یکپارچگی دانشگاه، کد افتخار یا منشور اخلاقی دانشگاه را نقض کند. هنگام نوشتن سند یا کار بر روی وظیفه ای که نیاز به جستجو دارد، مطمئن باشید که اعتبار می دهد یا به نویسنده اصلی یا منبع اطلاعاتی که استفاده کرده بودید استناد کنید. این آسان برای جلوگیری از سرقت علمی اگر شما به دنبال دستورالعمل نقل قول تعیین شده توسط مدرسه یا معلم خود را. بسیاری از انواع سرقت ادبی است که فراتر از هل دادن کسی به نوشتن یک مقاله و یا ارائه یک مقاله شما در بر داشت آنلاین وجود دارد. درک مثال های زیر می تواند به دانش آموزان کمک کند تا از سرقت علمی اتفاقی اجتناب کنند.
مشابه یاب رایگان
کپی کردن بخش بزرگی از متن و دادن مرجع کافی نیست – شما همچنین باید از علائم نقل قول استفاده کنید تا نشان دهید که این یک نقل قول مستقیم است. این نوع سرقت علمی اگرچه مقابله با آن آسان به نظر می رسد، اما اغلب در دنیای آکادمی رخ می دهد، زیرا درج علائم نقل قول بدون مراجعه درست به آن ها آسان تر و سریع تر است. متاسفانه وقتی این کار را انجام می دهید تا حد زیادی از کار دانشجویان جدا می شود و همچنین منجر به آن می شود که توسط نهاد دانشگاهی که در آن تحصیل می کنند کافر و غیر بومی تلقی شوند. حتی دانش آموزان بدون بد ایمانی را می توان یافت که به طور اتفاقی در حال جعل هویت کار هستند. سرقت علمی غیرعمدی زمانی رخ می دهد که دانش آموزان موفق به استناد یا نقل قول نادرست از منابع نشوند و زمانی که سهواً ایده ها، عبارات، فرمولاسیون ها و ساختارهای جمله ای را از دیگران بدون انتساب مناسب تکرار می کنند. مهم این است که بدانیم سرقت علمی غیرعمد به اندازه هر نوع سرقت علمی دیگری جرم جدی است و می تواند همان عواقب را متحمل شود.

ithenticate نرم افزار

و نه به سادگی به اندازه کافی برای اصلاح آنچه نویسنده دانشگاهی دیگر گفته است بدون اصلاح ساختار استدلال های انتقادی خود را. این موضوع هنوز سرقت علمی در دنیای آکادمی محسوب می شود، زیرا دانش آموز هنوز به دلیل کپی کردن ساختار استدلال های نویسندگان، عنصری ضروری در تحویل ایده های آن ها گناهکار است. همچنین نحوه سازماندهی جملات سازمان یافته آنقدر حیاتی است که نویسنده سعی می کند کامنت یا اظهار نظری تحلیلی را که در آن سعی در پیشبرد آن دارد، قرار دهد. بنابراین برای دانش آموز مهم است که نشان دهد می تواند جمله را بر این اساس بازسازی کند تا ایده یا تفسیر اصلی خود را ارائه دهد. فرهنگ لغت مریام وبستر عمل سرقت علمی را اینطور تعریف می کند: «دزدی و عبور ایده ها یا کلمات به شخص دیگری به عنوان شخص دیگری.» به عبارت ساده تر، سرقت علمی فرایند گرفتن حرف های افراد دیگر و/یا ایده ها و تظاهر به خودتان است.
ویتروویوس همچنان ادعا می کند که «چنین چیزهایی بدون چافت سخت گیرانه نمی گذشت. داستان داستانی را باز می گوید که در آن یک ارسطوی بیزانس که به خوبی خوانده شده است، بر یک مسابقه شعر حکم می کند. ارسطو بیشتر شرکت کنندگان را در جعل هویت دیگران به عنوان خود اسیر کرد. پادشاه با اعتراف به دزد بودن آن ها دستور سرقت ادبی را صادر کرد و آن ها به رسوایی محکوم شدند. در حالی که داستان ممکن است مبتذل باشد، نشان می دهد که ویتروویوس شخصاً سرقت علمی را مذموم می خواند. استفاده مجدد از کسب و کار خود را بدون اذعان به اینکه آن را قبلا در جای دیگر ارائه شده بود نیز سرقت علمی در نظر گرفته شده است.
پلاجریسم مقاله
اشکالی ندارد که ایده شخص دیگری را پاراعبارت کنید، اما باید آن را به قول خودتان توضیح دهید. برای جلوگیری از سرقت علمی باید مطمئن شوید که تنها چیزی که می نویسید به قول خودتان است. اگر از ایده های شخص دیگری استفاده می کنید، یا از آنها نقل قول می کنید، مثلاً باید مطمئن شوید که نویسنده اصلی را نقل کرده و به درستی به آن اشاره کرده باشید. اگر می خواهید گذری از کتابی را نقل کنید که نویسنده دیگری آن را نقل کرده است، ممکن است این کار کمی دشوار شود. اما شما می توانید ببینید که چرا آشکارساز سرقت علمی یک ابزار مفید است. مطمئن شوید که شما از نظر اخلاقی با اطلاعات دیجیتال عمل می تواند یک چالش باشد.

چک سرقت ادبی

او به من توصیه کرد که نه تنها باید دانش آموز از وظیفه عقب نشینی کند، بلکه باید کل دوره را نیز بشوید. با دانستن اینکه من این نوع حمایت اخلاقی قوی را در زنجیره رهبری دانشگاهی ام دارم، بلافاصله خوشحال شدم و همچنین برای توسعه حرفه ای ام حیاتی بودم. فناوری سرقت علمی را به یک امکان واقعی می سازد، اما تصرف سرقت علمی را نیز تسهیل می کند. جستجوی سریع گوگل توسط یک معلم متوسط یا استاد فنی می تواند محتوای سرقت علمی را آشکار کند. دانشجویان، محققان و مربیان می توانند از حسابرسان سرقت علمی آنلاین و برنامه های تشخیص به عنوان ابزار آموزشی برای کمک به اطمینان از صحت و یکپارچگی نوشته ها و تحقیقات خود استفاده کنند. بعضی ها فکر می کنند اگر چند کلمه را تغییر دهند یا چند جمله را جابه جا کنند، می توانند کار شخص دیگری را کپی کنند.

استفاده رایگان از ithenticate

چه جعل هویت عمدی باشد و چه غیرعمد، عواقب آن می تواند بسیار جدی باشد و می تواند از عدم تعلیق دوره از مدرسه محدوده داشته باشد. دانش آموزانی که از ایده تقلب در مقالات خود و بستن اسناد لذت می برند، باید متوجه شوند که آینده و شهرت آنها در خطر است. کسانی که در مورد اینکه سرقت علمی و قواعد استناد منابع چه ابهامی دارند باید با معلمان خود صحبت کنند.

پلاجریزم

شناسایی محدودیت های کپی رایت و ناشران در مورد استفاده از مواد ضروری است. این نیاز به توضیح انواع وب سایت ها برای جلوگیری از جستجو، مانند ویکی پدیا برای کار علمی، answers.com، و اطلاعات نظر است که هر کسی می تواند ویرایش در هنگام جستجو برای مقالات و تکالیف کلاس درس. باید اطلاعات مربوط به کتابخانه مدرسه و مجلات آموزشی را ارائه دهد.
به عنوان مثال استفانی جی برد استدلال می کند که خود سرقت علمی یک تصور غلط است، زیرا سرقت علمی با تعریف به استفاده از مواد عجیب و غریب اشاره دارد. برد مسائل اخلاقی «خود سرقت علمی» را «انتشار دوگانه یا غیرضروری» تعریف می کند. همچنین اشاره می کند که در یک زمینه آموزشی، «خود سرقت علمی» به وضعیت دانش آموزی اشاره دارد که دوباره «همان مقاله اعتباری را در دو دوره مختلف» ارائه می دهد.

پلاجیاریسم چکر

دانش آموزان اغلب از این منابع به معنای واقعی کلمه بدون دادن به رسمیت شناختن به دلیل نویسنده اصلی ایده ها و آثار استفاده می کنند. برای جلوگیری از سقوط به این تله خاص، دانش آموزان باید بررسی چگونگی انتقال محتوای دانشگاهی به طور موثر در نظر بگیرند، یکی دیگر از خدمات viper ارائه شده است. با این حال برای اعمال تحریم ها باید سرقت علمی تشخیص داده شود. استراتژی های مورد استفاده دانشکده برای تشخیص سرقت علمی شامل خواندن دقیق کار دانشجویان، با در نظر گرفتن مغایرت در نوشتن دانشجو، خطاهای نقل قول، و ارائه آموزش برای جلوگیری از سرقت علمی دانشجویی است.
https://iranpaper.ir/

دیدگاهتان را بنویسید